خبر فوری

 
 
جان باختن چهار تن در جریان دو حمله همزمان به خودروی نیروهای رنجرز در ایالت سند
کد خبر :1522352741

12:18 1399/03/30


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, پلیس کراچی, گوتکی, نیروهای رنجرز,

کراچی: به گزارش راز نیوز| در جریان انفجار دو بمب در مسیر خودروی نیروهای رنجرز در شهرهای کراچی و گوتکی ایالت سند 4 تن جان باخته و شش تن دیگر نیز زخمی شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در جریان انفجار دو بمب در مسیر خودروی نیروهای رنجرز در شهرهای کراچی و گوتکی ایالت سند 4 تن جان باخته و شش تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در اثر انفجار بمب در یک مغازه قصابی در منطقه گوتا مارکت شهر گوتکی 3 تن از جمله 2 نیروی رنجرز جان باختند.

طبق گفته مقامات پلیس این انفجار زمانی به وقوع پیوست که نیروهای رنجرز برای خرید گوشت در مغازه ای واقع در گوتا مارکت حضور یافته بودند، طبق تحقیقات ابتدایی پلیس، بمب از قبل در محل نصب شده بود و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

نیروهای پلیس و رنجرز بلافاصله پس از این انفجار با حضور در محل حادثه، منطقه را به محاصره خود درآوردند و تحقیقات برای تعیین نوع انفجار توسط تیم خنثی سازی بمب ادامه دارد.

اسامی جان باختگان حادثه به این شرح اعلام گردیده است: امتیاز احمد و فیاض احمد دو عضو نیروهای رنجرز و غلام مصطفی کارمند راه آهن.

همچنین در فاصله ای کوتاه از انفجار بمب در شهر گوتکی، یک خودروی نیروهای رنجرز در فاز 10 منطقه لیاقت آباد شهر کراچی توسط یک نارنجک هدف قرار گرفت.

طبق گفته مقامات پلیس در اثر این انفجار یک فرد جان باخت و 6 تن دیگر نیز زخمی شدند، نیروهای امدادی و امنیتی بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و عملیات امدادرسانی به مجروحان این حادثه را آغاز کردند.

تکمیلی:

«ارتش انقلابی سندو دیش» از گروه های مسلح جدایی طلب ایالت سند با انتشار بیانیه ای مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

سودو سندی سخنگوی «ارتش انقلابی سندو دیش» در بیانیه خود با درود به روان شهید نیاز لاشاری ابراز داشت: در حمله شهر گوتکی 4 تن از سرنشینان خودروی نیروهای رنجرز کشته شده و 2 تن دیگر زخمی شدند.

وی افزود: در حمله به خودروی تیم خنثی سازی بمب در گوتکی مسئول تیم جان باخت و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی همچنین با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به خودروی نیروهای رنجرز در لیاقت آباد شهر کراچی ابراز داشت: در این حمله 2 نظامی رنجرز کشته شده و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این وی مسئولیت حمله به ایست و بازرسی نیروهای رنجرز مقابل کالج چاندکا واقع در شهر لارکانه را بر عهده گرفت، در جریان این حمله یک نظامی رنجرز کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1