خبر فوری

 
 
جان باختن پنج نظامی پاکستانی در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه جهاو
کد خبر :816990355

13:19 1401/06/16


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه جهاو شهرستان آواران را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه جهاو شهرستان آواران را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: حوالی ساعت 5 بعد از ظهر روز یکشنبه مورخ 4 سپتامبر فدائیان ما با نصب بمب کنار جاده‌ای در مسیر اردوگاه ارتش پاکستان واقع در دولیجی منطقه جهاو شهرستان آواران نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دادند، در نتیجه این حمله 5 نظامی پاکستان کشته شده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی افزود: در فاصله‌ای از محل نصب بمب کنار جاده‌ای اردوگاه ارتش پاکستان قرار دارد و نیروهای ارتش پاکستان از این مسیر برای انتقال آب استفاده می‌کنند، فدائیان ما با نصب بمب کنار جاده‌ای نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دادند، 6 تن از نظامیان ارتش پاکستان از همین مسیر برای برداشت آب به سمت چاه در حال حرکت بودند که در اثر اصابت به بمب کنار جاده‌ای 5 تن از آنان کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: ارتش پاکستان پس از این حمله دچار سردرگمی شده و اقدام به هدف قرار دادن مناطق مسکونی اطراف نمود، اجساد کشته شدگان نیز از طریق بالگرد منتقل گردید.

وی در پایان بر تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید نمود.

ارسال نظر

 
1