خبر فوری

 
 
جان باختن هشت نظامی ارتش پاکستان درپی تیراندازی افراد مسلح
کد خبر :1954693730

16:19 1398/05/30


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, تروریسم, حزب الاحرار, طالبان,

در اثر تیراندازی افراد مسلح حزب الاحرار در مهمند ایجنسی و وزیرستان شمالی هشت نظامی ارتش پاکستان جان باختند.


مهمند ایجنسی: به گزارش راز نیوز، در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در دو وقت صبح و بعد از ظهر یکشنبه به سوی ایست بازرسی ارتش پاکستان در منطقه تورخیل در بخش بائزئی، دو نظامی جان خود را از دست دادند.
عبد العزیز یوسفزئی سخنگوی گروه تروریستی حزب الاحرار طالبان پاکستان در بیانیه ای، خبر قتل دو نظامی ارتش پاکستان را تایید کرد و مدعی شد که شبه نظامیان در این میان یک عدد پهپاد ارتش را نیز سرنگون کردند.

وزیرستان شمالی: همچنین روز گذشته (سه‌شنبه) نیز کاروان گشتی ارتش پاکستان که به منظور انجام عملیات جستجو وارد روستای نیتاسی منطقه میر علی از وزیرستان شمالی شده بود وارد کمین طالبان شده و هدف حمله شدیدی از دو طرف قرار گرفت. طبق گزارش طالبان، کاروان مشتمل بر 7 خودروی نظامی بود که در اثر این حمله دو خودرو به طور کامل خاکستر شده و مابقی نیز به طور جزئی خسارت دیدند.
گروه تروریستی حزب الاحرار مجددا مسئولیت این حمله را نیز برعهده گرفت و گفت: طی این حمله شش نظامی جان باختند و تعدادی نیز زخمی شدند. سخنگوی این گروه تروریستی بیان داشت: این حملات بخشی از عملیات "مفتی نظام الدین شامزئی" هستند که ماموریت با موفقیت ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1