خبر فوری

 
 
جان باختن نیروی پلیس طی تیراندازی افراد مسلح در پیشاور / انفجار دو بمب در باجور
کد خبر :1599976328

12:34 1398/11/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب, باجور, پلیس, پیشاور,

طی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در پیشاور و انفجار دو بمب در باجور، دو نیروی امنیتی جان باخته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند. طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| طی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در پیشاور و انفجار دو بمب در پیشاور وباجور در شامگاه یکشنبه، دو نیروی امنیتی جان باخته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه شهید آباد از پشته خره توابع استان پیشاور، فرمان الله عضو نیروی ویژه پلیس، جان خود را از دست داد. پس از این حادثه، نیروی پلیس با رسیدن در محل، عملیات جستجو و تحقیقات را آغاز کرد.

از طرفی  طی انفجار دو بمب کنترل از راه دور در منطقه دره از توابع باجور، یک نیروی اف سی جان باخته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس اطلاعات، درپی زخمی شدن دو نیروی امنیتی طی انفجار نخست و حضور نیروهای امنیتی در محل برای انجام عملیات جستجو، دومین انفجار نیز رخداد که منجر به شهادت یکی دیگر از نیروهای اف سی شد.

 

خبر تکمیلی:

محمد خراسانی سخنگوی جنبش طالبان پاکستان مسئولیت انفجارهای روز گذشته را برعهده گرفت.

قابل ذکر است، هرچند که نیروهای امنیتی مناطق قبیله ای را پاکسازی کرده و خالی از تروریست قرار داده بودند، اما همچنان شاهد حملات تروریستی علیه نظامیان ارتش پاکستان در این مناطق هستیم.

ارسال نظر

 
1