خبر فوری

 
 
جان باختن فرمانده منطقه ای گارد جمهوری خواه بلوچ
کد خبر :1616951724

13:04 1400/10/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, پرویز جان دومکی, دوستین بلوچ, سبی, سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ, گارد جمهوری خواه بلوچ,

سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ اعلام کرد: پرویز جان دومکی فرمانده منطقه ای گارد جمهوری خواه بلوچ روز 27 دی طی درگیری با ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه لونی شهرستان سبی ایالت بلوچستان به شهادت رسید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ اعلام کرد: پرویز جان دومکی فرمانده منطقه ای گارد جمهوری خواه بلوچ روز 27 دی طی درگیری با ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه لونی شهرستان سبی ایالت بلوچستان به شهادت رسید.

وی افزود: پرویز جان دومکی فرمانده منطقه ای گارد جمهوری خواه بلوچ پس از به هلاکت رساندن 7 نیروی ارتش پاکستان از جمله یک افسر ارشد ارتش پاکستان با آخرین گلوله ای که برایش باقی مانده بود به سر خود شلیک کرد.

وی گفت: شهید پرویز دومکی از سال 2013 در گروه های مسلح آزادی بخش بلوچ فعالیت داشت و در مناطق مختلف از جمله شهرستان سبی حملات متعددی علیه ارتش اشغالگر پاکستان را با موفقیت انجام داد. پس از مشاهده توانایی های وی، ما او را به عنوان فرمانده منطقه ای خود منصوب کردیم. وی تا زمان شهادتش عملیات های مختلف علیه ارتش اشغالگر پاکستان را با موفقیت به سرانجام می رساند. ما به خاطر این فداکاری بزرگ به او ادای احترام کرده و درود سرخ می فرستیم.

وی همچنین گفت: لازم به ذکر است که طی این عملیات، نیروهای اشغالگر ارتش پاکستان مادر پرویز دومکی را دستگیر کرده و پس از به هلاکت رسیدن نیروهای خود، به طور عامدانه به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند. این نمایانگر اوج جنون نیروهای ارتش پاکستان می باشد.

وی سپس گفت: ما به رسانه های محلی هشدار می دهیم که از هم صدایی با ارتش پاکستان پرهیز کنند. در غیر این صورت به عنوان تسهیل گر ارتش پاکستان توسط نیروهای ما هدف قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1