خبر فوری

 
 
جان باختن شش تن و زخمی شدن 100 نفر در تیراندازی ارتش هند به سوی تظاهرات کنندگان کشمیری
کد خبر :1604799433

09:54 1398/05/17


برچسب ها : ارتش هند, جامو و کشمیر, کشمیر هند,

ارتش هند در ادامه جنایت های خود در منطقه کشمیر، اقدام به تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان کشمیری نمود که در اثر آن دست کم 6 نفر جان باخته و نزدیک به 100 تن دیگر از تظاهرات کنندگان مجروح شدند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز ارتش هند در ادامه جنایت های خود در منطقه کشمیر، اقدام به تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان کشمیری نمود که در اثر آن دست کم 6 نفر جان باخته و نزدیک به 100 تن دیگر از تظاهرات کنندگان مجروح شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده مردم سری نگر، پولواما، باره موله و دیگر مناطق کشمیر در اعتراض به اقدام هند برای پایان دادن به وضعیت ویژه منطقه کشمیر، علی رغم اعلام حکومت نظامی به خیابان ها آمده و علیه جنایت های دولت هند به اعتراض پرداختند.

ارتش هند نیز همچون گذشته به استفاده از گاز اشک آور، سلاح های ساچمه و تیراندازی با سلاح های نظامی علیه تظاهرات کنندگان کشمیری پرداخت که در اثر آن 6 تن از تظاهرات کنندگان جان باختند و نزدیک به 100 تن دیگر نیز زخمی شدند.

یکی از خبرگزاری های بین المللی نیز استفاده ارتش هند از سلاح های نظامی و ساچمه ای و گاز اشک آور علیه تظاهرات کنندگان کشمیری را تایید نموده است.

گفتنی است ارتش و دولت هند به منظور مقابله با نشر اخبار مربوط به منطقه کشمیر، سرویس های اینترنت و شبکه های تلفن همراه را مسدود و ورود نمایندگان رسانه ها به این منطقه را ممنوع اعلام نموده است.

ارسال نظر

 
1