خبر فوری

 
 
جان باختن شش تن از جمله دو نظامی ارتش در تیراندازی افراد مسلح ناشناس در وزیرستان شمالی
کد خبر :1505447384

13:33 1398/07/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, اسپین وام, افراد مسلح ناشناس, تیراندازی, وزیرستان شمالی,

در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا، شش تن از جمله 2 نظامی ارتش پاکستان جان باخته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا، شش تن از جمله 2 نظامی ارتش پاکستان جان باخته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک تیم نیروهای امنیتی ارتش پاکستان که در حین حفاظت از نمایندگان «شرکت نفتی ماری» در منطقه مرزی اسپین وام وزیرستان شمالی بودند هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفتند که در اثر آن یک سرجوخه ارتش پاکستان به نام گل رحیم و یک سرباز به نام ذیشان جان باخته و چهار نظامی دیگر شامل گروهبان صدر، نائب سرجوخه رحمان، به همراه دو سرباز دیگر به نام های جهانگیر و نعمت زخمی شدند.

اسامی چهارتن دیگر تاکنون شناسایی و اعلام نشده است، در حالی که گفته می شود این چهار تن از اعضای نمایندگان «شرکت نفتی ماری» هستند.

ظبق اعلام منابع دولتی اجساد جان باختگان و مجروحین این حادثه به بیمارستان منتقل شده است و نیروهای امنیتی نیز با محاصره منطقه عملیات جستجو را آغاز کرده اند.

ارسال نظر

 
1