خبر فوری

 
 
جان باختن سه کشمیری دیگر در چهل و دومین روز از حکومت نظامی در منطقه کشمیر
کد خبر :1587038107

10:15 1398/06/25


برچسب ها : ارتش هند, تیراندازی, سری نگر, نیروهای امنیتی هند, کشمیر هند,

در ادامه چهل و دومین روز از اعمال حکومت نظامی توسط دولت هند در کشمیر و منع هرگونه رفت و آمد در این منطقه، سه تن از شهروندان کشمیری به ضرب گلوله نیروهای امنیتی هند جان باختند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز در ادامه چهل و دومین روز از اعمال حکومت نظامی توسط دولت هند در کشمیر و منع هرگونه رفت و آمد در این منطقه، سه تن از شهروندان کشمیری به ضرب گلوله نیروهای امنیتی هند جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده نیروهای امنیتی هند در ادامه اقدامات ضد انسانی خود در منطقه کشمیر و سرکوب مردم این منطقه، سه تن از شهروندان کشمیری را به ضرب گلوله کشتند.

طبق اعلام سرویس رسانه‌ای کشمیر نیروهای امنیتی هند، 2 تن از جوانان کشمیری را در یک عملیات دروغین و ساختگی در استان کتهوعه کشمیر به قتل رساندند و یک تن دیگر به نام اخلاق احمد خان نیز در حین بازداشت توسط نیروهای امنیتی هند به قتل رسید.

سرویس رسانه‌ای کشمیر همچنین در ادامه با انتشار آماری، شمار بازداشت شدگان کشمیری طی 42 روز گذشته را 40 هزار نفر اعلام نموده است.

در ادامه این گزارش آمده است علی رغم سرکوب شدید مردم کشمیر توسط نیروهای امنیتی هند، مردم منطقه با شور و شوق به تظاهرات و اعتراضات خود علیه دولت هند ادامه می دهند و روزانه نزدیک به 20 تجمع اعتراضی در سطح منطقه برگزار می شود و از زمان آغاز حکومت نظامی تاکنون نزدیک به 722 تظاهرات اعتراضی علیه نیروهای امنیتی هند در منطقه کشمیر برگزار شده است.

لازم به ذکر است دولت هند از 14 مرداد ماه جاری با مسدود نمودن راه‌های ارتباطی، هرگونه رفت و آمد و تجمع در منطقه کشمیر را ممنوع اعلام کرده و مردم کشمیر از 42 روز گذشته در حبس خانگی به سر می‌برند به صورتی که در تأمین اقلام مورد نیاز خود از جمله مواد غذایی، دارویی و شیر خشک کودکان خود با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، سازمان‌های حقوق بشر و رسانه‌های بین‌المللی، آن را به‌عنوان بزرگ‌ترین زندان عمومی دنیا توصیف کرده‌اند.

دولت هند علاوه بر اعمال قانون منع رفت و آمد، دسترسی مردم به سرویس‌های اینترنت و شبکه‌های تلفن همراه را نیز قطع و نشر شبکه‌های تلویزیونی را نیز مسدود کرده است.

ارسال نظر

 
1