خبر فوری

 
 
جان باختن سه نظامی طی حمله ارتش آزادی بخش بلوچستان در حب
کد خبر :1534308709

20:23 1399/05/21


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, ارتش پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان طی گفتگو با اصحاب رسانه از طریق تلفن ماهواره ای ، اظهار داشت: مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در حب را برعهده می گیریم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان طی گفتگو با اصحاب رسانه از طریق تلفن ماهواره ای ، اظهار داشت: مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در حب را برعهده می گیریم. شبه نظامیان سازمان امروز طی عملیاتی غرفه ارتش پاکستان به منظور 14 اوت (روز آزادی پاکستان) در بزرگراه آر سی دی را بوسیله بمب دستی هدف حمله قرار دادند که طی آن سه نظامی به هلاکت رسیده و تعدادی از اعضای محلی ارتش زخمی شدند. این غرفه به منظور جشن آزادی پاکستان به دستور و تحت نظارت یکی از مقامات سپاه مرزی FC برپا شده و توسط شخصی به اسم گلزار در حال برگزاری بود.

وی افزود: ارتش پاکستان با سوء استفاده از قدرت نظامی خود در بلوچستان، مردم را مجبور به برگزاری جشن های آزادی پاکستان کرده و در صورت عدم برگزاری جشن ها، مردم را به عواقب ناخوشایند تهدید می کند. ارتش پاکستان همچنین با استفاده از اعضای جوخه مرگ تحت نظارت خود در منطقه نیز در حال ایجاد رعب و وحشت بین مردم و وارد آوردن فشار برای برگزاری جشن های آزادی است. این دسیسه ای از سوی پاکستان به منظور نشان دادن این موضوع است که مردم بلوچ پاکستان را به رسمیت شناخته و هیچگونه مشکلی با آن ندارند و این برنامه ای برای تضعیف مقاومت بلوچ نیز بشمار می رود. ما از مردم می خواهیم تا فاصله ایمن خود با چنین جشن هایی را حفظ کنند چون ما به این جشن ها حمله خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1