خبر فوری

 
 
جان باختن سه نظامی ارتش پاکستان در عملیات نیروهای امنیتی علیه تروریست ها در وزیرستان شمالی
کد خبر :527020972

13:09 1400/02/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست های ناشناس, حمله مسلحانه, درگیری مسلحانه, سپاه مرزی پاکستان, عملیات نظامی, نیروهای اف سی پاکستان, وزیرستان شمالی,

در جریان عملیات ارتش پاکستان علیه تروریست ها در منطقه وزیرستان شمالی واقع در شمال غرب این کشور سه تن از نظامیان ارتش پاکستان از جمله یک فرمانده جان باخت.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات ارتش پاکستان علیه تروریست ها در منطقه وزیرستان شمالی واقع در شمال غرب این کشور سه تن از نظامیان ارتش پاکستان از جمله یک فرمانده شیعه به نام کاپیتان فهیم جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: در جریان عملیات اطلاعاتی نیروهای ارتش پاکستان در منطقه دوسله شهرستان وزیرستان شمالی در ایالت خیبر پختون خوا و درگیری با تروریست ها سه تن از نیروهای ارتش پاکستان جان باختند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان در جریان این عملیات دو تروریست نیز به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان اسامی جان باختگان ارتش در این عملیات را به این شرح اعلام نموده است: کاپیتان فهیم، سرباز وظیفه شفیع و سرباز وظیفه نسیم.

لازم به ذکر است پیش از این در حمله تروریست های ناشناس مستقر در خاک افغانستان به نیروهای ارتش پاکستان که در حال حصارکشی در منطقه مرزی بودند 4 عضو نیروهای سپاه مرزی جان باخته و 6 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی این گروه تروریستی در بیانیه ای که در پایگاه رسمی تحریک طالبان پاکستان منتشر گردید با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله ابراز داشت: نیروهای ارتش پاکستان با هدف عملیات نظامی در حال یورش به سوی مناطق مجاهدین ما بودند که از سوی مجاهدین تحت محاصره قرار گرفته و مجاهدین آنها را هدف قرار دادند، در نتیجه این عملیات و درگیری میان دو طرف 3 نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1