خبر فوری

 
جان باختن سه نظامی ارتش پاکستان در حمله شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ
کد خبر :761968404

12:33 1400/01/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنترل از راه دور, بولان, جدایی طلب, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در پی حمله شبه نظامیان گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ به ارتش پاکستان در شهرستان بولان سه نظامی پاکستانی جان باختند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی حمله شبه نظامیان گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ به ارتش پاکستان در شهرستان بولان سه نظامی پاکستانی جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) روز پنجشنبه کاروان نیروهای ارتش پاکستان را در حوالی منطقه پیر اسماعیل شهرستان بولان به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار داد که در اثر این حمله یک نظامی ارتش پاکستان در دم جان باخت و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

اعضای ارتش آزادی بخش بلوچ در دومین حمله خود نیروهای کمکی ارتش پاکستان که در محل انفجار تجمع نموده بودند را نیز مجدداً به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی عضو تیم خنثی سازی بمب جان باخته و یک نفر نیز زخمی شد.

منابع آگاه اسامی جان باختگان این حمله را سرجوخه امان الله، سرباز وظیفه محمد طفیل و سرباز وظیفه ابراهیم کهوسه اعلام نموده اند.

ارسال نظر

 
1