خبر فوری

 
 
جان باختن دو نیروی پلیس و زخمی شدن یک تن دیگر در حمله داعش به ایست و بازرسی پلیس در باجور پاکستان
کد خبر :696862548

13:59 1401/05/29


برچسب ها : انفجار بمب کنترل از راه دور, ایست و بازرسی, پاسگاه, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, داعش, داعش خراسان, دولت اسلامی عراق و شام, شهرستان باجور,

در اثر انفجار بمب در نزدیکی ایست و بازرسی پلیس در شهرستان باجور ایالت خیبر پختون خوا دو نیروی پلیس جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب در نزدیکی ایست و بازرسی پلیس در شهرستان باجور ایالت خیبر پختون خوا دو نیروی پلیس جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

به گفته عبدالصمد خان رئیس پلیس شهرستان باجور این انفجار در منطقه دمه دوله چوهتره از توابع بخش ماموند رخ داد که در نتیجه آن دو نیروی پلیس به نام‌های سید احمد و عنایت الرحمان جان خود را از دست دادند و یک تن نیز دچار جراحت شد.

وی افزود: پس از این انفجار عملیات جستجو در منطقه برای شناسایی عاملان آن آغاز گردید و اجساد جان باختگان و مجروحین این حادثه بلافاصله به بیمارستان مرکزی شهرستان باجور انتقال یافت.

این در حالی است که مقامات محلی اعلام نموده‌اند که تاکنون اجساد جان باختگان به بیمارستان منتقل نشده است و گزارش‌ها حاکی از نصب یک بمب کنترل از راه دور دیگر در همان محل انفجار است، بر همین اساس تیم خنثی سازی بمب در محل حضور یافته و تلاش‌ها برای شناسایی دومین بمب نصب شده در منطقه ادامه دارد.

گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1