خبر فوری

 
 
جان باختن دو نفر و زخمی شدن 3 تن دیگر در اثر انفجار در شهرهای مستونگ و تربت بلوچستان
کد خبر :1768863669

15:16 1399/05/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار انتحاری, انفجار نارنجک, تربت, جشن آزادی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

در اثر دو انفجار مختلف در شهرهای مستونگ و تربت ایالت بلوچستان دو نفر جان باخت و سه تن دیگر از جمله یک زن زخمی شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر دو انفجار مختلف در شهرهای مستونگ و تربت ایالت بلوچستان دو نفر جان باخت و سه تن دیگر از جمله یک زن زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کاروان نیروهای ارتش پاکستان در حین عبور از منطقه آپسر شهر تربت توسط یک دستگاه موتورسکیلت انتحاری هدف حمله قرار گرفت.

در اثر این انفجار یک دستگاه خودروی متعلق به نیروهای ارتش پاکستان به صورت کامل منهدم گردید و خسارت شدید مالی و جانی به نیروهای ارتش وارد آورد.

همچنین افراد مسلح ناشناس یک غرفه مربوط به جشن آزادی پاکستان واقع در مقابل مدرسه خلبانی در بازار اصلی شهر مستونگ را به وسیله یک نارنجک دستی هدف قرار دادند که در اثر آن دو نفر جان خود را در دم از دست دادند و سه تن دیگر از جمله یک زن زخمی شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

لازم به ذکر است گروه های مسلح بلوچ غرفه های مربوط به جشن آزادی پاکستان را هدف حملات خود قرار می دهند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز یک مغازه واقع در خیابان بروری در شهر کویته به علت فروش پرچم و دیگر اقلام مربوط به جشن آزادی پاکستان توسط گروه مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچستان هدف حمله قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1