خبر فوری

 
 
جان باختن دو شبه نظامی بلوچ طی درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1567339345

17:07 1399/06/01


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, ارتش پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای از جان باختن دو شبه نظامی سازمان طی درگیری طولانی مدت با ارتش پاکستان در منطقه گچک از پنجگور به منظور جلوگیری از پیشروی ارتش خبر داد .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای از جان باختن دو شبه نظامی سازمان طی درگیری طولانی مدت با ارتش پاکستان در منطقه گچک از پنجگور به منظور جلوگیری از پیشروی ارتش خبر داد و افزود: طی این درگیری تعداد زیادی از نظامیان ارتش هلاک و زخمی شدند. عملیات ارتش در منطقه فوق الذکر از هشت روز گذشته ادامه داشت که دو شبه نظامی به اسم های آصف ملقب به فدا فرزند لال جان و گلاب ملقب به وحید فرزند پهلان به منظور جلوگیری از پیشروی ارتش پاکستان به آن حمله کردند؛ طی این درگیری طولانی مدت تعداد زیادی از نظامیان ارتش کشته و زخمی شدند. دو همراه سازمان با شجاعت تمام حین دفاع از سرزمین مادری خود به شهادت رسیدند.

سخنگو ابراز داشت: دو شبه نظامی از سال 2017 با سازمان همکاری داشتند، و دو تن از نمونه های بسیار خوب بلوغ عقیدتی، شجاعت، سخت کوشی و فداکاری بوده و خدمات ارزنده ای برای دفاع از سرزمین مادری و تحریک آزادی بلوچ انجام دادند. ارتش آزادی بخش بلوچ بخاطر خدمات ملی و شهامت و شهادتشان ادای احترام می کند.

جیئند بلوچ در ادامه اظهار داشت که ارتش پاکستان از 13 اوت در پنجگور ، گچک و حوالی آن عملیات گسترده ای را آغاز کرده است و با نقض قوانین جنگی درحال هدف قرار دادن مناطق مسکونی است. همچنین در این بین منازل شهروندان غیر نظامی بلوچ نیز به آتش کشیده شده اند و تعداد زیادی از زنان و کودکان را ربوده اند.

ارسال نظر

 
1