خبر فوری

 
 
جان باختن دو تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان به علت شدت جراحات وارده بر اثر ضرب و شتم
کد خبر :1249686694

13:28 1401/05/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر خاران, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

دو فرد بلوچ که به همراه یکی دیگر از برادران خود از منطقه خاران ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بودند بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از ضرب و شتم شب گذشته در کویته مرکز ایالت بلوچستان جان باختند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو فرد بلوچ که به همراه یکی دیگر از برادران خود از منطقه خاران ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بودند بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از ضرب و شتم شب گذشته در کویته مرکز ایالت بلوچستان جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان ساعات واپسین دوشنبه شب به منزل یک شهروند بلوچ به نام حاجی ثناء الله شاهوانی واقع در شهرستان خاران یورش برده و اقدام به اذیت و آزار زنان و کودکان پرداخت و سه فرزند پسر حاجی ثناء الله را بازداشت و به همراه خود بردند.

به گفته منابع آگاه محلی، در این عملیات ارتش پاکستان دو فرزند پسر حاجی ثناء الله به علت اصابت گلوله دچار جراحت شدند اما نیروهای امنیتی این دو جوان بلوچ را در همان وضعیت با خود به همراه بردند.

طبق گفته این منابع، از میان سه برادر ربوده شده بلوچ دو نفر به نام‌های عمران شاهوانی و عامر شاهوانی در وضعیت بسیار اسفناک و زخمی مشاهده شدند که بلافاصله به مرکز درمانی تراما در کویته انتقال یافتند.

طبق جزئیات اعلام شده، این دو برادر بلوچ از نواحی شکم و دیگر نقاط بدن دچار اصابت گلوله شده بودند و هر دوی آنان به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از وضعیت سومین فرد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی پاکستان منتشر نشده است.

گفتنی است قتل شهروندان بلوچ پس از ربوده شدن توسط نهادهای امنیتی پاکستان به امری شایع تبدیل شده است و تاکنون ده‌ها و بلکه صدها شهروند بی گناه بلوچ بدون هیچ محاکمه قضایی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان به بهانه‌های واهی تروریست بودن به قتل می‌رسند.

 

ارسال نظر

 
1