خبر فوری

 
جان باختن دو بلوچ بدست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1673217383

15:48 1400/03/26


برچسب ها : افرادربوده شده, بازداشت, ضرب و شتم, نیروهای ارتش پاکستان,

گهرام فرزند نادل و حاجی عبدالغفور فرزند یوسف پس از ناپدید شدن بدست نیروهای ارتش پاکستان در بازداشت جان خود را از دست دادند


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گهرام فرزند نادل و حاجی عبدالغفور فرزند یوسف پس از ناپدید شدن بدست نیروهای ارتش پاکستان در بازداشت جان خود را از دست دادند.

عناصر ارتش صبح امروز طی تماسی به خانواده گهرام فرزند نادل اطلاع دادند که وی شب گذشته کشته شده است و از آنها خواستند جنازه وی را تحویل بگیرند، اما قبل رسیدن خانواده مقتول به اردوگاه نظامی پرسنل نیروهای بلوچستان با حضور در خانه مقتول، جنازه وی را به خانواده اش تحویل دادند.

گفتنی است ارتش پاکستان پس از تحویل جنازه  در ساعت 11:40 صبح سه شنبه به اعضای خانواده، روستای کونشکلات را محاصره کرد تا هر گونه عکس العمل احتمالی مردم را کنترل کند.

لازم به ذکر است گهرام پسر نادل به همراه سه نفر دیگر به اسامی عبدالله فرزند ماستر حسین علی، ستار فرزند الهی بخش و سهراب پسر رحیم بخش در تاریخ 22 خرداد بدست نیروهای ارتش پاکستان دستگیر شده بودند که از سرنوشت دو نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

به گفته منابع، علاوه بر ضرب و شتم مقتول به وی آمپول نیز تزریق شده است اما این خبر تایید نشده است زیرا ارتش پاکستان اجازه نخواهد داد تا جسد مقتول برای تعیین علت مرگ ارسال گردد  تا مشخص گردد مقتول بوسیله تزریق آمپول مسموم کشته شده یا آمپول ها را بدلیل بدحالی وی تزریق کردند.

همچنین جسد عبدالغفور فرزند یوسف که طی چند روز گذشته توسط نیروهای ارتش پاکستان ربوده شده بود در رودخانه ای واقع در منطقه کیچ کود کشف شد.

حاجی عبدالغفور فرزند محمد یوسف ساکن سنگانی سر بود که در تاریخ 26 اردیبهشت در ساعت 11 صبح توسط نیروهای ارتش پاکستان دستگیر و ناپدید شد.

ارسال نظر

 
1