خبر فوری

 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) در بیانیه ای اعلام کرد که 7 تن از نیرو های سپاه مرزی پاکستان (FC) در پی حمله افراد مسلح به ایست بازرسی ارتش در هرنائی به شهادت رسیدند. گلزار معاون استوار، سرباز فیصل، عبدالوکیل، شیر زمان، جمال، عبدالرئوف و فقیر محمد از جمله کسانی بودند که در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارتش پاکستان بیان کرد: "نیروهای امنیتی برای دستگیری تروریست ها منطقه را محاصره کردند و تعداد زیادی اسلحه و مهمات در این عملیات کشف و ضبط شده است و عملیات جستجو برای جلوگیری از فرار تروریست ها در جریان است."

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) تروریست ها این اقدامات ناجوانمردانه را برای خرابکاری در صلح با پشتیبانی نیروهای ضد دولتی انجام می دهند. با این وجود تروریست ها پس از تلاش های بسیار، مجاز به خرابکاری در صلح به دست آمده در بلوچستان نیستند و هر توطئه ای توسط ارتش خنثی خواهد شد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان، شیخ احمد رشید وزیر کشور پاکستان و وزیر ارشد ایالت بلوچستان پاکستان در بیانیه های جداگانه حمله به ایست بازرسی سپاه مرزی پاکستان را محکوم و برای جان باختن نظامیان پاکستان ابراز تأسف کردند.

ارسال نظر

 
1