خبر فوری

 
 
جان باختن 6 تن در اثر انفجار بمب در راهپیمایی همبستگی با مردم فلسطین در چمن پاکستان
کد خبر :373931926

11:46 1400/03/01


برچسب ها : انفجار بمب, پلیس ایالت بلوچستان, پلیس بلوچستان, چمن, دولت محلی ایالت بلوچستان, راهپیمایی, لیاقت شاهوانی,

در اثر انفجار مهیب بمب در مسیر راهپیمایی مردمی همبستگی با مردم فلسطین در بازار مرغ شهر چمن دست کم 6 تن جان باخته و 14 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار مهیب بمب در مسیر راهپیمایی مردمی همبستگی با مردم فلسطین در بازار مرغ شهر چمن دست کم 6 تن جان باخته و 14 تن دیگر نیز زخمی شدند.

لیاقت شاهوانی سخنگوی دولت محلی ایالت بلوچستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر در این خصوص خبر داد: در مسیر راهپیمایی همبستگی با فلسطین که از سوی شاخه نظریاتی جمعیت علمای اسلام در چمن برگزار شده بود یک بمب کار گذاشته منفجر گردید که در نتیجه آن 6 تن جان باخته و تعداد زیادی دیگر نیز دچار جراحت شدند.

وی افزود: تعداد 10 تن از مجروحان این حادثه به بیمارستان مرکزی شهرستان چمن منتقل شدند و برخی دیگر نیز به شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان انتقال یافتند و وضعیت اضطراری در بیمارستان ها اعلام شده است.

سخنگوی دولت بلوچستان خاطرنشان کرد: پس از این انفجار تمام منطقه توسط نیروهای امنیتی به محاصره درآمده است و عبدالقادر لونی و قاری مهرالله از رهبران محلی حزب جمعیت علمای اسلام از این انفجار جان سالم به در بردند.

وی در ادامه این بیانیه ضمن محکوم نمودن شدید حمله تروریستی مذکور برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی فوری و برای جان باختگان مغفرت و آمرزش را از خداوند متعال مسئلت نمود.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1