خبر فوری

 
 
جان باختن 5 نفر و زخمی شدن 17 تن دیگر در انفجار بمب در شهر چمن بلوچستان
کد خبر :594852187

12:48 1399/05/20


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, بمب کنترل از راه دور, مرز چمن,

در اثر انفجار بمب در نزدیکی مرکز پلیس منطقه در شهر چمن ایالت بلوچستان دست کم 5 تن جان خود را از دست دادند و 17 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز|در اثر انفجار بمب در نزدیکی مرکز پلیس منطقه در شهر چمن ایالت بلوچستان دست کم 5 تن جان خود را از دست دادند و 17 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خودروی متعلق به نیروهای مبارزه با مواد مخدر در حال گذر از خیابان «مال» بود که بمب کنترل از راه دور توسط تروریست های ناشناس منفجر گردید.

در اثر این انفجار دست کم 5 شهروند غیرنظامی جان باخته و 17 تن دیگر از جمله دو افسر وابسته به سازمان مبارزه با مواد مخدر نیز زخمی شدند، تیم های امدادرسانی بلافاصله با حضور در محل مجروحان حادثه را به بیمارستان منتقل نمودند.

نیروهای امنیتی و پلیس بلافاصله پس از این انفجار با حضور در محل انفجار منطقه را به محاصره خود درآورده و روند جمع آوری مستندات برای تکمیل تحقیقات را آغاز نمودند.

تکمیلی: 

دکتر عزیز یوسف زئی سخنگوی گروه تروریست حزب الاحرار شاخه طالبان مسئولیت این را برعهده گرفت و گفت: حمله علیه خودروی نیروی های سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI صورت گرفت که طی آن ده ها تن از عناصر این سازمان به هلاکت رسیده و زخمی شدند. 

 

ارسال نظر

 
1