خبر فوری

 
 
جان باختن 4 نظامی ارتش پاکستان در تیراندازی افراد مسلح در نزدیکی مرز افغانستان
کد خبر :845460834

16:27 1398/06/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, مرز افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان,

در اثر دو حمله جداگانه و تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان چهار تن از نظامیان مرزبان ارتش پاکستان جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز در اثر دو حمله جداگانه و تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان چهار تن از نظامیان مرزبان ارتش پاکستان جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه مرزی اباخیل واقع در نزدیکی اسپین وام در وزیرستان شمالی یک نظامی ارتش پاکستان به نام اختر حسین از اهالی منطقه بلتستان جان باخت، همچنین در تیراندازی متقابل نیروهای امنیتی نیز دو تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

همچنین در اثر حمله دیگر تروریستی به نیروهای امنیتی در حین نصب حصارهای خاردار در نقطه صفر مرزی با افغانستان سه تن از نظامیان ارتش جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

سرجوخه سید امین آفریدی با سن 28 سال اهل خیبر، سرجوخه محمد شعیب سواتی با سن 31 سال اهل مانسره و سرباز کاشف علی با سن 22 سال اهل نوشهره از جان باختگان این حمله تروریستی می باشند.

ارسال نظر

 
1