خبر فوری

 
جان باختن 4 فرد بی گناه بلوچ طی حمله بی رحمانه سی تی دی در بلوچستان
کد خبر :1470516260

15:45 1400/12/04


برچسب ها : CTD, اعتراضات, ایالت بلوچستان, تحصن, تحصن کنندگان, حمله, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری مسلحانه, دستگیری متهمان, سی تی دی, نیروهای لیویز, یورش,

دایره مبارزه با تروریسم (CTD) مدعی شدند که طی درگیری در عملیات دستگیری مظنونان در بخش ژوپ ایالت بلوچستان، 4 متهم کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری را بیان می کند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم (CTD) مدعی شدند که طی درگیری در عملیات دستگیری مظنونان در بخش ژوپ ایالت بلوچستان، 4 متهم کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری را بیان می کند.

به گفته مقامات لیویز، دایره مبارزه با تروریسم برای دستگیری متهمان به خانه ای در منطقه کلی شهاب زنی بخش ژوپ ایالت بلوچستان یورش برد که بر اثر آن میان متهمان و دایره مبارزه با تروریسم درگیری مسلحانه رخ داد که منجر به کشته شدن 4 و رخمی شدن 2 فرد بلوچ گردید.

افراد جان باخته شامل برادر زاده، فرزند و 2 محافظ حاجی لالو شناسایی شده اند همچنین دو تن دیگر بر اثر جراحت به بیمارستان نظامی سی ام اچ بخش ژوپ منتقل شدند.

لازم به ذکر است که افراد جان باخته به گفته دایره مبارزه با تروریسم، متهم تحت تعقیب شناخته شده اند در حالی که به گفته منابع محلی این افراد کم سن و سال، بدون هیچ گونه جرمی، مظلومانه به دست دایره مبارزه با تروریسم در خانه خود به قتل رسیدند.

از سوی دیگر، بستگان مقتول در اعتراض به اقدام خصمانه CTD جهت به قتل رساندن اعضای خانواده به همراه اجساد در بزرگراه کویته – ژوب تحصن کرده و منجر به  مسدود کردن بزرگراه شده اند.

در همین حال، رمضان بلال معاون کمیساریای عالی ژوپ گفت: جزئیات عملیات دایره مبارزه با تروریسم در دست بررسی است و نیروهای لیویز و پلیس نیز در حال جمع آوری اطلاعات می باشند.

 

ارسال نظر

 
1