خبر فوری

 
 
جان باختن 4 تن از جمله دو عضو طالبان در اثر انفجار بمب در ننگرهار افغانستان
کد خبر :6404940

11:40 1400/07/12


برچسب ها : استان ننگرهار, افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, تروریست های داعش, خودروی طالبان افغانستان,

در ادامه اقدامات تروریستی در افغانستان پس از به روی کار آمدن طالبان بر سر قدرت، شهر جلال آباد استان ننگرهار شاهد انفجار مهیبی بود که منجر به کشته شدن 4 تن از جمله دو شبه نظامی طالبان شد.


ننگرهار: به گزارش راز نیوز| در ادامه اقدامات تروریستی در افغانستان پس از به روی کار آمدن طالبان بر سر قدرت، شهر جلال آباد استان ننگرهار شاهد انفجار مهیبی بود که منجر به کشته شدن 4 تن از جمله دو شبه نظامی طالبان شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رسانه های افغانستان در این خصوص گزارش دادند در اثر انفجار بمب در شهر جلال آباد مرکز استان ننگرهار افغانستان دست کم 4 تن از جمله یک کودک جان باختند.

طبق گفته مقامات امنیتی محلی در این انفجار دو شبه نظامی طالبان نیز کشته شده اند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

بلال کریمی معاون ذبیح الله مجاهد نیز از هدف قرار گرفتن خودروی طالبان در روز جمعه در خیابان های کابل خبر داد و گفت: پس از این انفجار عملیات جستجوی برای شناسایی عاملان این انفجار آغاز گردید که در نتیجه آن چندین عضو داعش در جریان درگیری کشته شده و تعدادی نیز بازداشت شدند، همچنین چندین عضو طالبان نیز دچار جراحت شدند.

ارسال نظر

 
1