خبر فوری

 
جان باختن 35 افغان طی حمله هوایی آمریکا / هلاکت 90 تن از اعضای طالبان
کد خبر :1115963449

21:49 1398/04/24


برچسب ها : ارتش, افغانستان, بمباران, جنگنده, طالبان,

پس از درگیری میان شبه نظامیان گروه تروریستی طالبان و نیروهای ارتش افغانستان در منطقه خلج، گیراب استان روزگان افغانستان، جنگنده ی ارتش آمریکا با حضور در منطقه آغاز به عملیات کور کورانه کرد که درپی آن 35 تن از افغان ها جان باختند.


افغانستان: به گزارش راز نیوز، پس از درگیری میان شبه نظامیان گروه تروریستی طالبان و نیروهای ارتش افغانستان در منطقه خلج، گیراب استان روزگان افغانستان، جنگنده ی ارتش آمریکا با حضور در منطقه آغاز به عملیات کور کورانه کرد. طبق گزارش منابع خبری بلوچستان پاکستان، هرچند که این عملیات موجب وارد آمدن خسارت به شبه نظامیان طالبان شد، اما با برخورد بمب های جنگنده با منازل مسکونی نیز به همراه کودکان و زنان 35 شهروند افغان جان باختند. به گفته امان الله تیموری فرماندار اسبق استان، طی این بمباران، علاوه بر آنکه 6 طالبان کشته شدند، شهروندان معمولی جان باختند، اجساد این افراد نیز زیر آوار ها مانده است.

همچنین طبق گزارش اسپوتنیک، محمد حنیف رضایی امروز دوشنبه طی گفتگو با رسانه ها گفت: عملیات شاهین 207 بیش از یک هفته است که در بخش هایی از مناطق بلخ آغاز شده و تاکنون در نتیجه آن، نزدیک به 90 شورشی طالبان من جمله 17 فرمانده آنان کشته شده و نزدیک به 75 تن دیگر زخمی شده‌اند.
رضایی گفت، در تازه ‌ترین درگیری، حوالی ساعت 3 بعد از ظهر روز گذشته در ساحه پای تیمور منطقه چمتال، یک سرگروه کلیدی طالبان به نام انارگل مشهور به شعیب، همراه با یک دستیارش کشته و 3 تن دیگرشان زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1