خبر فوری

 
 
جان باختن 3 نیروی امنیتی پاکستان در جریان تیراندازی تروریست ها
کد خبر :563433394

15:06 1399/01/30


برچسب ها : Elite Force, ارتش پاکستان, تروریست, جنبش طالبان پاکستان, درگیری, سوات, محمد خراسانی, نیروهای ویژه,

در جریان درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست های مسلح در منطقه کوهستانی استان سوات ایالت خیبر پختون خوا سه تن از نیروهای امنیتی جان باختند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست های مسلح در منطقه کوهستانی استان سوات ایالت خیبر پختون خوا سه تن از نیروهای امنیتی جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیات جستجو و گشت در منطقه ایلم حد فاصل استان های سوات و بونیر توسط تروریست های مسلح هدف قرار گرفتند که در جریان این تیراندازی دو نظامی ارتش پاکستان و یک عضو نیروهای ویژه(ELITE FORCE) جان باختند.

طبق اعلام منابع آگاه نیروهای امنیتی با دریافت اطلاعات محرمانه اقدام به آغاز عملیات علیه مخفی گاه های تروریست ها در مناطق کوهستانی ایلم  نمودند که هدف تیراندازی تروریست ها قرار گرفتند و 3 تن از نیروهای امنیتی در دم جان باختند و یک نظامی ارتش پاکستان نیز زخمی شد.

نام نظامی جان باخته ارتش پاکستان گروهبان ظهیر و نام عضو نیروهای ویژه نیز محمد حنیف اعلام گردیده است.

نیروهای امنیتی به همراه نیروهای پلیس بلافاصله پس از این حمله منطقه را به محاصره خود درآورده اند و تیراندازی میان دو طرف همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر جنبش طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است، محمد خراسانی سخنگوی رسمی این گروه تروریستی با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله مدعی شده است در جریان این حمله پنج تن از نظامیان ارتش پاکستان و یک نظامی عضو نیروهای ویژه به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1