خبر فوری

 
 
جان باختن 21 کماندوی ارتش افغانستان طی درگیری با طالبان
کد خبر :364792746

20:12 1398/04/26


برچسب ها : ارتش, افغانستان, بادغیس, تروریست, تروریسم, طالبان, کماندو,

فرماندار عبدالغفور ملکزئی طی گفتگو با رسانه ها گفت: بدون ارتباط و اطلاع قبلی 40 کماندوی ارتش توسط هلیکوپتر در منطقه ابکماری استان بادغیس پیاده شدند که مورد حمله توسط شبه نظامیان طالبان قرار گرفتند. پس از محاصره کماندوها توسط طالبان، 21 تن از کماندوها طی درگیری جان باخته و مابقی نیز به اسارت گرفته شدند.


افغانستان: به گزارش راز نیوز، فرماندار عبدالغفور ملکزئی طی گفتگو با رسانه ها گفت: بدون ارتباط و اطلاع قبلی 40 کماندوی ارتش توسط هلیکوپتر در منطقه ابکماری استان بادغیس پیاده شدند که مورد حمله توسط شبه نظامیان طالبان قرار گرفتند. پس از محاصره کماندوها توسط طالبان، درگیری تا چند ساعت به طول انجامید و متاسفانه سرانجام 21 تن از کماندوها طی درگیری جان باخته و مابقی نیز به اسارت گرفته شدند.
هرچند که وزارت دفاع افغانستان از صدور بیانیه ای در این خصوص خودداری ورزیده است، اما عبدالعزیز رئیس شورای استان بادغیس در این رابطه گفت: 29 تن از کماندوها توسط طالبان کشته و مابقی نیز به اسارت گرفته شدند. 40 کماندو توسط 4 هلیکوپتر را در استان بادغیس به منظور عملیات ضد تروریستی فرود آوردند، اما به محض فرود، کماندوها توسط طالبان محاصره و هدف حمله قرار گرفتند.
از طرفی گروه تروریستی طالبان با پذیرش مسئولیت حمله،اذعان داشت که 30 کماندو را به قتل رسانده است.

ارسال نظر

 
1