خبر فوری

 
 
جان باختن 2 کودک درپی تیراندازی نیروی سپاه مرزی در مرز چمن
کد خبر :1284066976

15:14 1399/09/10


برچسب ها : FC, تیراندازی, سپاه مرزی, کودک,

طی تیراندازی نیروهای سپاه مرزی FC تحت نظارت ارتش پاکستان در مرز مشترک پاکستان-افغانستان به اسم چمن، دو کودک جان باخته و 8 تن نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی تیراندازی نیروهای سپاه مرزی FC تحت نظارت ارتش پاکستان در مرز مشترک پاکستان-افغانستان به اسم چمن، موجب جان باختن 2 کودک و زخمی شدن 6 الی 8 نفر شده است. گفته می شود این تیراندازی پس از درگیری میان تجار و نیروهای امنیتی صورت گرفته است.

طارق جاوید مینگل معاون کمیسر در این رابطه گفت: مرز چمن باز است و رفت و آمد ها و فعالیت های تجاری جریان دارند، گشت نیروهای لیویز و سپاه مرزی ادامه دارد و اوضاع تحت کنترل است.

از طرفی رهبران کمیته احیای اشتغال چمن شامل حاجی داروخان رئیس کمیته، حاجی عین الدین دبیرکل، جان محمد دبیر برگزاری، اختر محمد در کنفرانس مطبوعاتی اضطراری مقابل باشگاه خبرنگاران چمن با محکوم کردن این تیراندازی نظامیان، بیان داشتند که طی تیراندازی یک شهروند جان باخته و شش تن نیز زخمی شده اند، اما تاکنون علت این حادثه مشخص نشده است. چنین حوادثی باعث افزایش نفرت مردم نسبت به نیروهای امنیتی می شود، دولت به جای خراب کردن اوضاع در منطقه مرزی، باید روابط خود با مردم را تقویت کند. یکی از افراد زخمی نیز پس از انتقال به بیمارستان، جان باخت.

ارسال نظر

 
1