خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | طی حمله تروریست ها به نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه خوی بهاره شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا، 2 سرباز جان باخته و 2 سرباز دیگر زخمی شدند.

تروریست ها طی این حمله یک تیم نیروی واکنش سریع نیروهای امنیتی پاکستان را هدف قرار دادند که این تیم مسئولیت حفظ امنیت تیم نظرسنجی از سیل زدگان پاکستان را بر عهده داشت.

2 سرباز زخمی شده طی این حمله برای مداوا به بیمارستان نظامی شهرستان دیره اسماعیل خان منتقل شده اند.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: طی درگیری تروریست ها با نیروهای امنیتی پاکستان، سرجوخه ساجد حسین 33 ساله و از اهالی خوشاب و سرباز محمد اسرار 26 ساله از اهالی اتک به شهادت رسیدند.

به گزارش برخی منابع طی تبادل آتش بین تروریست ها و نیروهای امنیتی پاکستان، تروریست ها نیز متحمل خسارات جانی شده اند اما تاکنون اطلاعات موثقی در این زمینه منتشر نشده است.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از این حمله منطقه را محاصره و عملیات جستجو برای دستگیری تروریست ها را آغاز کردند.

تکمیلی: محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را پذیرفت و ادعا کرد که نیروهای ارتش پاکستان در منطقه کوئی پیور شهرستان دیره اسمعیل خان قصد حمله به نیروهای ما را داشتند که نیروهای ما در پاسخ به آن یک خودروی ارتش پاکستان را به طور کامل منهدم و 4 سرباز سوار بر آن را هلاک و چند سرباز دیگر را زخمی کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش پاکستان پس از این حمله اقدام به فرار و سلاح های خود را نیز رها کردند. نیروهای ما نیز این سلاح ها را به غنیمت گرفتند.

ارسال نظر

 
1