خبر فوری

 
 
جان باختن 2 نفر در حمله افراد مسلح ناشناس به کاروان نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی
کد خبر :1318932149

12:56 1398/02/10


برچسب ها : افراد مسلح, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

در حملات مختلف افراد مسلح ناشناس به کاروان نیروهای امنیتی در مناطق قبایلی وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خواه، 2 تن از نیروهای امنیتی پاکستان جان باختند.


 

میران شاه: به گزارش راز نیوز در حملات مختلف افراد مسلح ناشناس به کاروان نیروهای امنیتی در مناطق قبایلی وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خواه، 2 تن از نیروهای امنیتی پاکستان جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده مقامات امنیتی در این باره خبر دادند که نخستین حمله در منطقه شین کاندی از توابع دته خیل صورت گرفت و افراد مسلح ناشناس یک مرکز ایست و بازرسی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نیروی امنیتی مستقر در این مرکز جان باخت.

جسد این فرد جان باخته توسط بالگرد به مقر مرکزی در میران شاه انتقال داده شد.

افراد مسلح ناشناس در دومین حمله خود، نیروهای امنیتی را در نزدیک خطوط مرزی واقع در منطقه غلام خان هدف قرار دادند که این حمله پس از واکنش نیروهای امنیتی منجر به درگیری میان دو طرف شد.

بر اساس اعلام منابع آگاه نیروهای امنیتی نیز پس از این حملات، طی عملیاتی در منطقه میر کواند تمامی عاملان این حملات را شناسایی نمودند.

در جریان این درگیری یکی از نیروهای امنیتی پاکستان کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد، در حالی که مهاجمان پس از این درگیری موفق به فرار از منطقه شدند.

نیروهای امنیتی نیز پس از آن با محاصره نمودن منطقه، عملیات جستجو برای شناسایی عوامل این حمله را آغاز نمودند.

ارسال نظر

 
1