خبر فوری

 
جان باختن 13 نیروی پلیس در اثر انفجار بمب در ولایت های ننگرهار و زابل افغانستان
کد خبر :899565335

14:52 1399/04/17


برچسب ها : انفجار خودروی بمب گذاری شده, پلیس افغانستان, زابل, طالبان افغانستان, ننگرهار,

در جریان دو اقدام تروریستی علیه نیروهای پلیس در ولایت ننگرهار و زابل افغانستان، دست کم 13 نیروی پلیس جان خود را از دست داده و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

کابل: به گزارش راز نیوز| در جریان دو اقدام تروریستی علیه نیروهای پلیس در ولایت ننگرهار و زابل افغانستان، دست کم 13 نیروی پلیس جان خود را از دست داده و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در اثر انفجار بمب یک دستگاه خودرو در ولایت ننگرهار افغانستان و حمله شبه نظامی طالبان افغان به نیروهای پلیس در ولایت زابل واقع در جنوب این کشور 13 نیروی پلیس از جمله یک فرمانده پلیس جان باختند.

عطاء الله خوگیانی فرماندار ولایت ننگرهار در این باره خبر داد: صبح روز سه شنبه یک خودروی بمب گذاری شده در یکی از بازارهای محلی کوزکنر در ولایت ننگرهار منفجر گردید

وی افزود: در اثر این انفجار انتحاری یک فرمانده پلیس به همراه دو تن از محافظان خود در دم جان باخته و پنج تن دیگر از نیروهای پلیس نیز زخمی شدند که بالافاصله به نزدیکترین بیمارستان محلی انتقال داده شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

از سوی دیگر در اثر انفجار دو بمب مختلف در شهرستان شینکئی در ولایت زابل واقع در جنوب افغانستان 6 نیروی پلیس جان خود را از دست دادند و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این شبه نظامیان طالبان افغانستان با حمله به نیروهای پلیس در شاهراه صفا، 4 تن را به قتل رساندند.

ارسال نظر

 
1