خبر فوری

 
 
جان باختن 11 نظامی ارتش پاکستان در حمله ارتش متحد بلوچستان
کد خبر :1774075976

11:44 1398/05/20


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچستان, کیچ,

در حمله فدائیان ارتش متحد بلوچستان به مرکز ایست و بازرسی نیروهای ارتش پاکستان در استان های آواران و کیچ، دست کم 11 نظامی ارتش پاکستان جان باختند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز در حمله فدائیان ارتش متحد بلوچستان به مرکز ایست و بازرسی نیروهای ارتش پاکستان در استان های آواران و کیچ،  دست کم 11 نظامی ارتش پاکستان جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود فدائیان ارتش متحد بلوچستان به وسیله آر پی جی و دیگر سلاح های اتوماتیک، مرکز ایست و بازرسی نیروهای ارتش پاکستان در منطقه جاو متیگو از توابع استان آواران را هدف قرار دادند که در اثر آن سه نظامی ارتش پاکستان کشته شدند.

وی افزود: خودروهای نیروهای ارتش پاکستان بلافاصله پس از این حمله، نیروهای ما را تحت تعقیب قرار دادند و پس از ورود خودروهای ارتش پاکستان به منطقه تحت کنترل ما، نیروهای پنهان شده در مناطق کوهستانی اطراف اقدام به گشودن آتش به سوی خودروهای ارتش پاکستان نمودند که در اثر آن 6 نظامی ارتش پاکستان کشته و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.

مرید بلوچ در ادامه خبر داد: فدائیان ما همچنین یک اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه هوشاپ از توابع کیچ را هدف گلوله های آر پی جی و سلاح های خودکار قرار دادند که در اثر آن 2 نیروی ارتش پاکستان کشته و تعدادی زخمی شدند.

وی در پایان ابراز داشت: ارتش متحد بلوچستان مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در استان های آواران و کیچ را بر عهده می گیرد و حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1