خبر فوری

 
 
تیم عملیات مرزی BAT پاکستان
کد خبر :1302349898

19:17 1397/10/10


برچسب ها : ارتش, پاکستان, مرز, هند, هندوستان, کماندو,

، ارتش هندوستان شب گذشته از موفقیت عملیات نظامی تیم عملیات مرزی پاکستان BAT جلوگیری کرد.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از  India Today، ارتش هندوستان شب گذشته از موفقیت عملیات نظامی تیم عملیات مرزی پاکستان BAT جلوگیری کرد. حال سوال این است که تیم عملیات مرزی BAT چیست؟

تیم عملیات مرزی بخشی از ارتش نیروهای ویژه پاکستان SSG است که در مرزها و خارج از مرزهای پاکستان عملیات های نظامی را انجام می‌دهد. این تیم شامل کماندوهای ویژه و تروریست ها است، اما این درحالی است که پاکستان پس از دستگیری این تروریست ها هیچ گونه دفاع و یا جانبداری از آنها انجام نمی دهد. نیروهای عملیات مرزی و یا BAT را نیروهای زمینی و هوایی ارتش پاکستان آموزش نظامی می دهند.

افرادی که شب گذشته کشته شدند و یا موفق به فرار از منطقه صفر مرزی پاکستان و هندوستان شدند، لباس های ارتش پاکستان را بر تن خود داشتند و برخی نیز لباس فرم ارتش هندوستان را نیز داشتند. ناگفته نماند که ارتش پاکستان برای موفقیت این افراد در عملیات مرزی خود، تیراندازی سنگینی نیز بر ارتش هندوستان انجام داده است.

لازم به ذکر است که شبکه های تلویزیونی هندوستان در سال 2018 میلادی تصاویری از ارتش پاکستان را منتشر کردند که در آنها به وضوح نمایش داده شده است که چگونه ارتش پاکستان، پس از آموزش تروریست ها را عضو نیروهای عملیات مرزی BAT می کند.

ارسال نظر

 
1