خبر فوری

 
تیراندازی به سمت محل سکونت آقا زاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد سنی
کد خبر :213271701

10:28 1399/10/26


برچسب ها : آقا زاده حامد رضا, پنجاب, تروریست های ناشناس, تیراندازی, جلسه شورای اتحاد سنی, حمله مسلحانه, رئیس شورای اتحاد سنی, فیصل آباد,

تروریست های ناشناس در حالی که سوار بر موتور سیکلت بودند به سمت محل سکونت آقازاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد سنی تیراندازی کردند.


فیصل آباد: به گزارش راز نیوز | تروریست های ناشناس در حالی که سوار بر موتور سیکلت بودند به سمت محل سکونت آقا زاده حامد رضا رئیس شورای اتحاد سنی تیراندازی کردند. این حمله زمانی اتفاق افتاد که جلسه شورای اتحاد سنی در خانه وی در جریان بود. این تروریست ها پس از تیراندازی فرار کردند در حالی که طی تیراندازی آن ها خسارت مالی یا جانی به افراد حاضر در این خانه وارد نشد. آقا زاده حامد رضا، آقازاده حسن رضا و آقا زاده حسین رضا از جمله حاضران در این جلسه بودند.

سخنگوی شورای اتحاد سنی گفت: هدف اصلی این حمله آسیب رساندن به آقا زاده حامد رضا بود اما خانواده محدث بزرگ شجاعت و رشادت را از اجداد خود آموخته اند. آقازاده حامد رضا همراه با 3 برادرش یک بار دیگر با تیراندازی روبرو شدند و شجاعانه دربرابر آن مقاومت کرده و درمقابل به سمت تروریست ها تیراندازی کردند که باعث شد آن ها پا به فرار بگذارند.

وی افزود: چرا برای آقازاده حامد رضا که علیه طالبان و دیگر گروه های تروریستی سخن می گوید و محبت به پاکستان را به شاگردانش می آموزد، نیروی امنیتی برای تامین امنیت وی در نظر گرفته نشده است؟ مگر آقا زاده حامد رضا و فرزندانش تهدید به مرگ نشده اند؟ شورای اتحاد سنی از حکومت ایالتی پنجاب می خواهد امنیت آقازاده حامد رضا را تامین کند.

ارسال نظر

 
1