خبر فوری

 
 
تیراندازی ارتش افغانستان به سوی ارتش پاکستان در مرز بین دوکشور
کد خبر :784288517

17:09 1397/07/22


برچسب ها : ارتش, افغانستان, پاکستان, مرز,

درپی تیراندازی ارتش افغانستان به سوی نظامیان پاکستانی در مرز میان دوکشور ، ارتش پاکستان نیز پاسخ کوبنده ای به طرف مقابل خود داده است


مرز میان پاکستان و افغانستان بسته شد. براساس اخبار منتشر شده در این زمینه، نصب حصار میان مرز دوکشور شدت یافته است. گفتنی است که ارتش نصب حصار در مرز را به وجود نظامیان بیشتر ترجیح می‌دهد. ارتش افغانستان به سوی ارتش پاکستان در مرز تیراندازی کرده است. گفتنی است که ارتش پاکستان نیز درپی این اقدام، پاسخ کوبنده ای به افغانستان داده است.

طبق گزارشات به دست آمده ،پس از این اقدام ارتش افغانستان، وضعیت مرز میان دوکشور نامناسب است. گفتنی است که درگیری ها میان دوطرف از 2 ساعت گذشته تاکنون ادامه دارد. وضعیت مرز، قرمز اعلام شده و ارتش پاکستان نیز درحال آماده باش است.

گفته شده است که با نصب حصار بین مرز پاکستان و افغانستان، انتشار و پخش مواد مخدر به شدت کاهش یافته است. عاصم ملک، مربوط به بخش مبارزه با مواد مخدر گفته است که، با نصب حصار در مرز دوکشور ،پخش و انتشار مواد مخدر به شدت کاهش یافته است.

در سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکستان، 51 تن مواد مخدر را کشف و ضبط کرد که قیمت آن معادل 464 میلیون دلار گزارش شده است. علاوه بر آن 18 نفر از افرادی که وارد کننده مواد مخدر به پاکستان بوده اند را نیز دستگیر کرده است .

فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در این زمینه گفته است که اقدام ارتش به نصب حصار در مرز اقدام مناسبی بوده است. بدون شناختن افراد نباید اجازه تردد به قبایل به افغانستان داده شود.

ارسال نظر

 
1