خبر فوری

 
 
تکذیب سفر قریب الوقوع عمران خان به روسیه توسط وزارت خارجه پاکستان
کد خبر :1816902149

15:06 1398/04/18


برچسب ها : پاکستان و روسیه, عمران خان, محمد فیصل, نخست وزیر پاکستان,

وزارت خارجه پاکستان اخبار مربوط به سفر قریب الوقوع عمران خان نخست وزیر این کشور به روسیه جهت شرکت در انجمن اقتصادی شرقی(EEF) را تکذیب نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز وزارت خارجه پاکستان اخبار مربوط به سفر قریب الوقوع عمران خان نخست وزیر این کشور به روسیه جهت شرکت در انجمن اقتصادی شرقی(EEF) را تکذیب نمود.

دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود اعلام نمود خبرهایی مبنی بر سفر عمران خان به روسیه و شرکت وی در انجمن اقتصادی شرقی(EEF) منتشر گردیده است که شایعه ای بیش نیست.

وی افزود: پاکستان و روسیه در حال تماس و گفتگو با یکدیگر جهت تعیین برنامه مناسب جهت دیدار مقامات بلندپایه دو کشور هستند و هرگونه توافق در این زمینه را در زمان مناسب خود اعلام خواهیم نمود.

در حالی که از دو روز گذشته اخبار متعددی مبنی بر دعوت نخست وزیر روسیه از عمران خان جهت سفر به روسیه در حال دست به دست شدن است، هیچکدام از مقامات رسمی دولت اسلام آباد این خبرها را تکذیب نکرده اند و اکنون پس از اعلام یکی از منابع آگاه دیپلماتیک روسیه مبنی بر عدم دعوت نخست وزیر پاکستان در نشست انجمن اقتصادی شرقی(EEF)، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در صدد تکذیب آن برآمده است.

ارسال نظر

 
1