خبر فوری

 
تکذیب خبر عملیات نظامیان ایرانی در خاک پاکستان توسط سرلشکر بابر افتخار
کد خبر :1045150502

11:08 1399/11/22


برچسب ها : آژانس خبری آناتولی, پاکستان و ایران, پنجاب, تکذیب خبر, جیش العدل, خبر جعلی, راولپندی, رسانه های هند, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, سخنگوی ارتش پاکستان, سرلشکر بابر افتخار, عملیات, مرزبان ربوده شده ایران,

سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان با تکذیب خبر عملیات نظامیان ایرانی در خاک پاکستان گفت: ایران 2 نفر مرزبان ربوده شده خود در اکتبر سال 2018 را طی عملیاتی در سیستان و بلوچستان آزاد کرده است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان با تکذیب خبر عملیات نظامیان ایرانی در خاک پاکستان گفت: ایران 2 نفر مرزبان ربوده شده خود در اکتبر سال 2018 را طی عملیاتی در سیستان و بلوچستان آزاد کرده است. این خبر کذب زمانی منتشر شد که نیروهای نظامی ایران اعلام کردند که 2 نفر مرزبان ربوده شده خود را طی عملیاتی در سیستان و بلوچستان از دست گروه تروریستی جیش العدل آزاد کرده اند. آژانس خبری آناتولی در روز 14 دی 99 با تحریف این خبر اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خاک پاکستان یک عملیات انجام داده است. پس از اعلام این خبر رسانه های هندی نیز این خبر را بازنشر کردند.

وی همچنین با ابراز تاسف از تبدیل شدن رسانه های اصلی هند به بخشی از منتشر کنندگان خبرهای کذب گفت: این رسانه ها با این اقدامات اعتبار خود را از دست می دهند. هند به منبع اخبار کذب و جعلی تبدیل شده است. این خبر هایی که درباره ایران منتشر شده دروغ است و این نمی تواند اتفاق بیفتد و نه اتفاق افتاده است.

علاوه بر این وی درباره تخریب چهره پاکستان در عرصه بین الملل توسط هند گفت: ما اظهارات خود را درباره این موضوع در سازمان ملل مطرح کرده و به موفقیت هایی نیز دست یافته ایم.

ارسال نظر

 
1