خبر فوری

 
 
توهین سازمان UN WATCH به نخست وزیر پاکستان
کد خبر :851265558

17:40 1399/08/18


برچسب ها : اسرائیل, اسلام هراسی, پاکستان, رژیم صهیونیستی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر کشور پاکستان که صریحاً در مورد برنامه های ضد اسلامی صحبت کرده بود، مورد حمله سازمان غیردولتی اسرائیلی قرار گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | عمران خان نخست وزیر کشور پاکستان که صریحاً در مورد برنامه های ضد اسلامی صحبت کرده بود، مورد حمله سازمان غیردولتی اسرائیلی قرار گرفت.
عمران خان نخست وزیر پاکستان در پاسخ به اظهارات ضد اسلامی رئیس جمهور فرانسه گفته بود که تحت عنوان آزادی بیان توهین به پیامبر اسلام قابل قبول نیست. عمران خان نخست وزیر پاکستان که علیه توهین به پیامبر اسلام در فرانسه توییت زده بود، سازمان غیردولتی اسرائیل UN WATCH در واکنش به توییت عمران خان با لحنی نفرت آمیز به توییت نخست وزیر پاسخ داد و گفت : "حضور وی در شورای حقوق بشر سازمان ملل غیرقابل تحمل است.

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است سازمان UN Watch هیچ ارتباطی با سازمان ملل ندارد و فقط اسمی مشابه به این سازمان دارد که توسط گروه های اسرائیلی حمایت مالی می شود.
 
 
شایان ذکر است در تاریخ 25 اوت، عمران خان نخست وزیر پاکستان در توییتی گفته بود : "بیانیه رئیس جمهور فرانسه احساسات میلیون ها مسلمان را جریحه دار کرده است. رئیس جمهور فرانسه عمدا به اسلام حمله کرده و از اسلام هراسی حمایت می کند."
 
 
نخست وزیر پاکستان در اظهاراتش علیه ماکرون بیان کرده بود که اظهارات مبتنی بر نادانی افراط گرایی را بیشتر تقویت می کند، جهان دیگر تحمل تفرقه را ندارد، هویت یک رهبر این است که او مردم را متحد کند ، زیرا نلسون ماندلا به جای تفرقه مردم را متحد می کرد.
همچنین عمران خان گفته بود که ماكرون رئیس جمهور فرانسه، با تشویق به نمایش کارتون های توهین آمیز که اسلام و پیامبر اسلام (ص) ما را هدف قرار داده است، بدون اینکه چیزی راجع به آن بفهمد،به عقاید میلیونها مسلمان در اروپا و جهان حمله کرده است که در نتیجه ی آن  احساسات میلیونها مسلمان در سرتاسر جهان مورد حمله قرار می گیرد.
 
سید ذولفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های مقیم خارج در واکنش به غیر قابل تحمل خواندن نخست وزیر پاکستان توسط سازمان صهیونیستی UN WATCH نوشت:"سکوت در برابر نقض قوانین حقوق بشر در غزه "غیرقابل تحمل" است."
سید ذولفقار بخاری همچنین افزود: "سکوت شما در مورد عدم اجرای منشور سازمان ملل در کشمیر اشغالی قابل تحمل نیست،به طور خلاصه استاندارد دوگانه شما غیرقابل تحمل است."
 
 

ارسال نظر

 
1