خبر فوری

 
توطئه علیه صاحب منصبان شیعه در دولت عمران خان
کد خبر :443595868

10:20 1397/07/08


برچسب ها : اهل سنت والجماعت, ایران, پاکستان, توطئه, جاسوس, جاسوسی, دزد, شیعه,

گروهک تروریستی اهل سنت و الجماعت درحال توطئه علیه شیعیان صاحب منصب در دولت عمران خان است.


 

 

به گزارش منابع اختصاصی راز نیوز، عمران خان با هئیت سیاسی کویت دیدار کرد که پس از دیدار متوجه دزدیده شدن کیف پول نماینده کویتی شدند. پس از برسی های صورت گرفته و صحنه های که دوربین های مداربسته آن محل نمایش داده شد این بود که شخصی بنام ضرار حیدر نقوی که رتبه بیستم را در دولت عمران خان داشت اقدام به دزدیدن کیف پول نماینده کویت نمود. وی با این کار نه تنها آبرو کشورش را در خطر انداخت بلکه به دلیل شیعه بودن آبروی شیعیان را نیز در دولت سکولاری عمران خان از بین برد.

 

 

اهل سنت و الجماعت که دشمن دیرینه شیعه و محبان علی (ع) است و خواهان از بین بردن تمامی شیعیان پاکستان هستند از این حرکت سوء استفاده کرده و در شبکه اجتماعی توئیتر ترندی به عنوان کیف دزد (#بریف_کیس_چور) را انداختند و در این ترند ضرار حیدر نقوی را جاسوس ایران خطاب کرده خواستار برکناری تمامی شیعیان در دولت عمران خان شدند. د راین ترند عنوان شد که ایران خواستار تضعیف پاکستان است و به دلیل سفر عمران خان به عربستان که یک سفر تاریخی بود او را آزار می دهد برای همین جاسوسان خود راهی کرده است تا عمران خان نتواند با هئیت سیاسی کویت روابط را برقرار کند و این گفتگو بی ثمر باقی بماند.

این توطئه ای است که توسط دشمن شیعه گروهک تروریستی اهل سنت والجماعت صورت گرفته است. نفوذ این افراد در دولت عمران خان به حدی است که این نوع توطئه ها برای ایران و به ویژه شیعیان پاکستان خطرناک است. البته این دزدی ضرار حیدر عمل شخصی وی بوده است.

ارسال نظر

 
1