خبر فوری

 
 
توسعه روابط اقتصادی میان هند و امارات متحده عربی
کد خبر :2037953792

16:03 1399/06/12


برچسب ها : امارات متحده عربی, تجارت, دهلی نو, سرمایه گذاری, هند, هند و امارات متحده عربی,

دکتر احمد البنا سفیر امارات در دهلی نو طی سخنرانی در مراسمی با اشاره به فرصت های همکاری اقتصادی زیاد موجود میان دو کشور، گفت: دو کشور باید از این فرصت ها استفاده کنند.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| دکتر احمد البنا سفیر امارات در دهلی نو طی سخنرانی در مراسمی با اشاره به فرصت های همکاری اقتصادی زیاد موجود میان دو کشور، گفت: دو کشور باید از این فرصت ها استفاده کنند. فرصت های سرمایه گذاری بیشماری در هندوستان وجود دارند که تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته اند. روابط و همکاری های میان هند و امارات به صورت روزانه در حال رشد و تقویت هستند. دولت ها، افسران و بازرگانان دو طرف با یکدیگر در ارتباط هستند.

وی در ادامه سخنرانی خود هندوستان را یک شریک تجاری مستحکم توصیف کرد که باید آن را تقویت داد؛ سفیر افزود: امنیت غذایی، تولیدات کشاورزی، بهداشت و دارو سازی، خدمات و فناوری، فناوری اطلاعات، فناوری آموزشی، انرژی، دفاعی، نوآوری، هوا فضا و جهانگردی پایه های محکمی برای روابط دو کشور هستند. دو کشور باید تمرکز خود را بر افزایش حمل و نقل کالا، سرمایه گذاری، تبادل افراد و متخصصان بگذارند و تجار هندی باید به دنبال فرصت ها در کشور های امارات، خلیج و کشور های غرب آسیا باشند.

ارسال نظر

 
1