خبر فوری

 
 
توافق پاکستان و یونان برای تقویت تعاملات دوجانبه
کد خبر :278807106

16:45 1399/09/19


برچسب ها : اعجاز احمد شاه, پاکستان, پاکستان و یونان, سفیر یونان, مهاجران پاکستانی, وزیر کشور پاکستان, یونان,

آندریاس پاپاس تائورو سفیر یونان با حضور در دفتر وزارت کشور پاکستان با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آندریاس پاپاس تائورو سفیر یونان با حضور در دفتر وزارت کشور پاکستان با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان دیدار و در مورد روابط دوجانبه به رایزنی پرداخت.

براساس اعلامیه وزارت کشور پاکستان، اعجاز احمد شاه در این بین با اشاره به حضور تعداد زیادی از شهروندان پاکستانی در یونان، اظهار داشت که میان دو کشور روابط خوبی برقرار هستند و از همکاری در زمینه برخورد با مهاجران غیرقانونی سپاسگذار هستیم. وی ضمن ابراز امیدواری از انجام هرگونه همکاری ممکنه، گفت: پاکستان برای بازگرداندن مهاجران غیرقانونی اقدام سریعی برای این بازگشت از طریق هواپیما را انجام داده است، و این تلاش ها برای تقویت بیشتر تعاملات میان دو کشور جریان دارند. کرونا ضررهای اقتصادی کلانی برای کشور های فقیر به همراه داشته است.

سفیر یونان ضمن ابراز تشکر بابت همکاری لازمه با این کشور، اظهار داشت که یونان نیز به دلیل انحصارش بر گردشگری، در برهه کرونا با مشکلات اقتصادی روبرو شده است. وی از وزیر کشور پاکستان برای سفر به یونان دعوت کرد. اعجاز احمد شاه ضمن تشکر بابت دعوت، بیان داشت که به محض بهبود وضعیت کرونا، این امر را بررسی خواهیم کرد. طرفین در پایان این دیدار بر تقویت روابط فی ما بین طی روزهای آینده توافق کردند.  

ارسال نظر

 
1