خبر فوری

 
 
توافق پاکستان و عربستان سعودی برای گسترش همکاری ها در صنعت هوانوردی
کد خبر :1907052244

15:17 1399/04/06


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, غلام سرور خان, نواف بن سعید المالکی, وزیر هوانوردی,

در جریان دیدار نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با غلام سرور خان وزیر هوانوردی دولت فدرال پاکستان دو طرف در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه در بخش هوانوردی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

اسلام آّباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و عربستان سعودی در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه در صنعت هوانوردی به توافق رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در جریان دیدار نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با غلام سرور خان وزیر هوانوردی دولت فدرال پاکستان دو طرف در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه در بخش هوانوردی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سفیر عربستان سعودی نیز در جریان این دیدار وزیر دولت پاکستان را از اقدامات صورت گرفته جهت مقابله با شیوع کووید-19 آگاه ساخت و اظهار داشت: پس از اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در عربستان سعودی، تمامی محدودیت های رفت و آمد در سطح شهرها رفع گردیده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا دولت عربستان سعودی تصمیم به کاهش تعداد زائران حج تمتع به 10 هزار نفر گرفته است.

غلام سرور خان وزیر هوانوردی دولت فدرال پاکستان در جریان این دیدار از تلاش ها و اقدامات دولت عربستان سعودی در زمینه مقابله با ویروس کرونا تمجید نمود و خواستار استحکام روابط میان دو کشور در بخش هوانوردی شد.

وی اظهار داشت: دولت پاکستان اخراج کارمندان شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان(PIA) در سایه شیوع کرونا را ممنوع اعلام کرده است و هیچکدام از کارمندان و خدمه پروازی این شرکت به دلیل توقف پروازها از کار اخراج نشده اند.

دو طرف در ادامه این دیدار برای گسترش همکاری های دوجانبه و توسعه صنعت هوانوردی جهت ارائه خدمات بهتر به ملت های دو کشور توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1