خبر فوری

 
 
توافق 371 میلیون دلاری میان پاکستان و بانک جهانی
کد خبر :916868079

16:09 1399/02/30


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی,

| وزارت امور اقتصادی پاکستان برای برنامه های توسعه اجتماعی و بخش کشاورزی توافق نامه ای با بانک جهانی به ارزش 371 میلیون دلار را امضاء کرده است، که مراسم امضای این توافقنامه در دفتر وزارت امور اقتصادی پاکستان انجام شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور اقتصادی پاکستان برای برنامه های توسعه اجتماعی و بخش کشاورزی توافق نامه ای با بانک جهانی به ارزش 371 میلیون دلار را امضاء کرده است، که مراسم امضای این توافقنامه در دفتر وزارت امور اقتصادی پاکستان انجام شد. خسرو بختیار وزیر فدرال پاکستان در این مورد از بانک جهانی تشکر کرد، و گفت: پایان دادن به فقر و پیشرفت مناطق دور افتاده از اولویت های ما است، دولت پاکستان در بخش های بهداشت و آموزش جدی است.

نماینده بانک جهانی در این بین ابراز داشت که بانک به مشارکت های خود برای توسعه بخش های اجتماعی و اقتصادی پاکستان ادامه خواهد داد.

قرار است 171 میلیون دلار از این مبلغ توافقنامه در بخش پروژه های آبیاری در تمامی استانهای ایالت خیبر پختون خوا مصرف شود و مشارکت بانک جهانی در برنامه اجتماعی ایالت پنجاب به ارزش 200 میلیون دلار است که این پروژه شامل برنامه های اولیه بهداشت، آموزش و انتقال وجه نقد مشروط است که این توسعه شامل 11 استان پنجاب و 8 استان پنجاب جنوبی خواهد بود.

ارسال نظر

 
1