خبر فوری

 
تهدید فرمانده ارتش هند به حمله علیه پاکستان
کد خبر :45697268

09:26 1397/09/01


برچسب ها : ارتش هند, بیپین راوت, پاکستان,

در صورت ادامه روند حمایت ارتش پاکستان از تروریست ها در منطقه مرزی پاکستان و هند،ارتش هند اقدام به حمله علیه مواضع تروریست ها در داخل خاک پاکستان خواهد نمود.


 

دهلی نو:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری تایمز آف اندیا،ژنرال بیپین راوت فرمانده ارتش هند روز گذشته در گفتگوی خبری با رسانه ها با اشاره به اقدامات شرارت آمیز ارتش پاکستان در منطقه مرزی دو کشور اظهار داشت:در صورت ادامه روند حمایت ارتش پاکستان از تروریست ها در منطقه مرزی پاکستان و هند،ارتش هند اقدام به حمله علیه مواضع تروریست ها در داخل خاک پاکستان خواهد نمود.

وی گفت:عملیات نظامی ارتش هند در سال 2016 علیه مواضع تروریست ها در خاک پاکستان،یک هشدار برای دولت پاکستان بود و ما اعلام میکنیم که در ورود به خاک پاکستان و نابود نمودن مقر تروریست ها هیچ باکی نداریم،و چنانچه ارتش پاکستان به مواضع ما توجه ننماید،ما دست به اقدامات بیشتری خواهیم زد.

فرمانده ارتش هند در ادامه افزود:ارتش پاکستان برای اختلال در تمرکز نیروهای مرزبانی اقدام به تیراندازی به سمت مواضع مرزی هند می نماید تا بتواند تروریست ها را به داخل خاک هند منتقل نماید.

وی گفت:این تروریست ها همان افرادی هستند که در منطقه کشمیر نیز به اقدامات خرابکارانه میپردازند و کسانی که اقدام به سنگ اندازی علیه نیروهای هند میکنند بعدها به تروریست تبدیل میگردند.

ارسال نظر

 
1