خبر فوری

 
تهدید سوریه از حمله به فرودگاه تل آویو / حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
کد خبر :812695336

19:57 1397/11/03


برچسب ها : ارتش, اسرائیل, بمباران, حماس, حمله, رژیم صهیونیستی, سپاه قدس, فلسطین,

سوریه پس از حملات پیاپی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور، رژیم صهیونیستی را تهدید به هدف فرار دادن فرودگاه تل آویو کرده است.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از اردو پوینت، سوریه پس از حملات پیاپی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور، رژیم صهیونیستی را تهدید به هدف فرار دادن فرودگاه تل آویو کرده است.

نماینده رسمی سوریه دکتر بشرال جعفری طی بیاناتی در سخنرانی شورای امنیت در رابطه با این موضوع گفت : اگر شورای امنیت نمی تواند از حملات اسرائیل جلوگیری کند، سوریه می تواند پاسخ این حملات را به این رژیم دهد.
وی افزود، سوریه با استفاده از حق دفاعی خود فرودگاه تل آویو را هدف قرار خواهد داد. نماینده رسمی سوریه طی بیانات خود اذعان داشت، حمایت های آمریکا و انگلیس در شورای امنیت موجب آزادی رژیم صهیونیستی در حملات آن به سوریه شده است.

ناگفته نماند که رژیم صهیونیستی روزهای یک شنبه و دوشنبه پایتخت سوریه دمشق را هدف حملات موشکی خود قرار داده و گفته بود که عملیات نابودی سپاه قدس در سوریه آغاز شده است.



به نقل از اردو نيوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی، پایگاه های حماس در نوار غزه را هدف بمباران خود قرار دادند که در پی این حملات تعدادی از پایگاه های حماس با خسارت هایی مواجه شده اند. از طرفی طی بمباران تانک رژیم صهیونیستی یکی از اعضای حماس در نوار غزه جان باخت. رژیم صهیونیستی نیز در اطلاعیه ای با اشاره به حملات اخیر خود گفته است که این حملات در پاسخ به تظاهرات در منطقه عنیگیو و زخمی شدن یکی از نیروهای این رژیم در خط مرزی انجام شده است.

ارسال نظر

 
1