خبر فوری

 
تهدید رئیس جمهور پاکستان توسط وزیر امور خارجه این کشور به اتهام دخالت در تعیین فرمانده کل ارتش
کد خبر :782126782

13:21 1401/08/29


برچسب ها : اسد عمر, اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پنجاب, تهدید, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان, شیخ رشید, شیرین مزاری, فواد چودری, محکوم کردن, وزیر امور خارجه پاکستان,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، با تهدید دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که اگر رئیس جمهور پاکستان در تعیین فرمانده ارتش این کشور دخالت کند، باید عواقب آن را نیز بپذیرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، با تهدید دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که اگر رئیس جمهور پاکستان در تعیین فرمانده ارتش این کشور دخالت کند، باید عواقب آن را نیز بپذیرد.

وی گفت: یک فرد خودخواه سعی دارد در تعیین فرمانده ارتش پاکستان دخالت کند، اگر اینگونه نیست پس هدف از رسیدن به شهر پندی در همین هفته جاری چیست؟ تهدید برگزاری انتخابات زودهنگام و یا کودتا دوباره در حال تکرار شدن است. من به عمران خان و پشتیبانان نظامی او می گویم که به این بازی پایان دهید.

رهبران حزب تحریک انصاف پاکستان از جمله شیخ رشید، اسد عمر، شیرین مزاری و فواد چودری به این اظهارات وزیر امور خارجه پاکستان واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

شیخ رشید رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر به شدت از وزیر امور خارجه پاکستان انتقاد کرد و گفت که وزارت امور خارجه پاکستان هیچ نقشی در تعیین فرمانده ارتش پاکستان ندارد.

اسد عمر دیگر رهبر حزب تحریک انصاف نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر با انتقاد از وزیر امور خارجه پاکستان گفت که دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان بیشتر از بلاول بوتو زرداری به قانون اساسی واقف است. وی یک فرد شجاع بوده و از تهدید ها نمی ترسد.

شیرین مزاری یکی دیگر از رهبران تحریک انصاف پاکستان نیز در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه پاکستان در در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که آیا بلاول بوتو زرداری کسی را تهدید می کند که  در راه مبارزه با دیکتاتوری ایوب خان 2 گلوله خورده و هنوز در حال مبارزه با مافیای زرداری است؟ آیا او رئیس جمهور و فرمانده کل قوای پاکستان را تهدید می کند؟

فواد چودری یکی دیگر از رهبران تحریک انصاف پاکستان در پاسخ به اظهارات وزیر امور خارجه پاکستان گفت که اگر تاکنون کودتایی در کشور رخ نداده، دلیل آن عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان است. در دیدار اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان هیچ حرفی در مورد تعیین فرمانده کل ارتش پاکستان زده نشده است.

ارسال نظر

 
1