خبر فوری

 
 
تهدید به قتل فرحان حسین، خبرنگار پاکستانی از جانب تروریست ها
کد خبر :1769321991

17:18 1397/07/13


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تهدید, تکفیر, سپاه صحابه, شیعه, قتل, مظلوم,

به گزارش راز نيوز به نقل از منابع آگاه در پاکستان، یکی از روزنامه نگارهای روزنامه پاکستان، به نام فرحان حسین جعفری به دلیل شیعه بودن و داشتن سمت های مختلف و برگزاری مجالس و دسته های عزاداری مورد تهدید از جانب تروریست های تکفیری قرار گرفته است.


ه گزارش راز نيوز به نقل از منابع آگاه در پاکستان، یکی از روزنامه نگارهای روزنامه پاکستان، به نام فرحان حسین جعفری به دلیل شیعه بودن و داشتن سمت های مختلف و برگزاری مجالس و دسته های عزاداری مورد تهدید از جانب تروریست های تکفیری قرار گرفته است.
به گفته فرحان حسین جعفری به نقل از درخواست وی از رئیس پلیس منطقه راولپندی / ایالت پنجاب پاکستان : وی طی این درخواست نوشته است که، اینجانب فرحان حسین جعفری، روزنامه نگار، روزنامه پاکستان و روز تی وی، مسئول اطلاعات جرائم و غیره در راولپندی هستم. امروز در تاریخ 29 سپتامبر سال 2018، در منزل خود واقع در منطقه اقبال تاؤن بودم که تلفن همراه من زنگ خورد، پس از جواب دادن به تلفن شخص نامعلومی پرسید، آیا تو فرحان حسین هستی؟ جواب دادم بله . تماس گیرنده پس از استفاده از کلمات نامناسب ، افزود، چرا تو دست از این کارهایت برنمیداری! ما تاکنون دو الی سه مرتبه نیز به تو اشاره کرده ایم که از این کارهای خود اجتناب کن. فرحان حسین در ادامه افزود، برادر لطفا با اخلاق و محترمانه صحبت کنید. درجواب نیز شخص نامعلوم گفت، من مسلمانم و تو یک شیعه! چگونه من و تو می توانیم برادر باشیم. تو اکنون علاوه بر خود موجب قتل خانواده خود نیز خواهی شد!. این مجالس عزا و دسته های عزاداری را که برگزار میکنی را متوقف کن و یا از این منطقه، یا از کشور خارج شو، والا باید منتظر عواقب خطرناکی باشی.

فرحان حسین طی این درخواست خود از رئیس پلیس منطقه خواستار حفاظت از خود و خانواده خود شده است.

این درحالی است که شیعیان پاکستان پس از رسیدن به منسب های مختلف و یا فعالیت های انقلابی ، مورد هجوم و حملات و تهدید های شدیدی از جانب گروه های تروریستی قرار می‌گیرند و درصورت بی توجهی به خواسته تروریست ها پس از چندی شهید می شوند.

لازم به ذکر است که پس از برعهده گرفتن سمت نخست وزیری پاکستان از جانب عمران خان و حزب وی، چنین فعالیت های تروریستی افزایش یافته و علاوه برآن، عمران خان نیز خود و یا از طریق دوستان نزدیک خود، چندین مرتبه با رؤسای گرو ه های تروریستی ملاقات داشته است.

 

عکس از متن درخواست فرحان حسین

 

ارسال نظر

 
1