خبر فوری

 
تمرینات نظامی روسیه و بیش از 30 کشور دیگر در آب های پاکستان
کد خبر :1958365942

10:57 1399/09/22


برچسب ها : آب های بندر کراچی, پاکستان, تمرینات مشترک نظامی, تمرینات مقابله با دزدی دریای, رزمایش مشترک 30 کشور, روسیه, روسیه و پاکستان, ناو های روسی, ناو های کشور های عضو ناتو,

روسیه روز پنجشنبه 20 آذر اعلام کرد در تمرینات نظامی مشترک بیش از 30 کشور در سواحل پاکستان شرکت خواهد کرد.


 

مسکو: به گزارش راز نیوز | روسیه روز پنجشنبه 20 آذر اعلام کرد در تمرینات نظامی مشترک بیش از 30 کشور در سواحل پاکستان شرکت خواهد کرد. در این تمرین نظامی غیرعادی ناوهای کشورهای عضو ناتو و ناوهای روسی حضور خواهند داشت.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: قرار است تمرینات مقابله با دزدی دریایی AMAN-2021 در آب های نزدیک بندر کراچی در ماه فوریه 2021 برگزار شود و ارتش های انگلیس، آمریکا، ترکیه، چین، ژاپن و ... در آن شرکت کنند. ناوهای روسیه و ناتو در تمرینات نظامی بولد مانارک که به رهبری ناتو در سال 2011 در سواحل اسپانیا برگزار شد شرکت کرده اند.

یک مقام ناتو گفت: این بلوک نظامی دارای 30 عضو قصد شرکت در تمرینات نظامی با روسیه را ندارد اما تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهند به صورت جداگانه در این رزمایش شرکت کنند بر عهده کشور های عضو است. به دلیل الحاق غیر قانونی شبه جزیره کریمه از اوکراین به روسیه در سال 2014 همکاری های ما با روسیه به حالت تعلیق درآمده است.

یک کنفرانس برای برنامه ریزی تمرینات نظامی بین المللی AMAN-2021 با مشارکت نیروی دریایی روسیه که در آب های بندر کراچی پاکستان برگزار می شود، در سواستوپول تشکیل شد. این تمرینات نظامی توسط پاکستان سازماندهی شده است که منطقه رزمایش را نیز فراهم می کند.

ارسال نظر

 
1