خبر فوری

 
 
تمایل کانادا برای سرمایه گذاری در بخش های تولید انرژی بادی، سیستم انتقال قدرت و معدن پاکستان
کد خبر :107722577

18:17 1400/05/25


برچسب ها : پاکستان و کانادا, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کمیساریای عالی کانادا,

کمیساریای عالی کانادا در دیدار با وزیر داریی و درآمد پاکستان تمایل سرمایه گذاران کانادایی برای سرمایه گذاری در بخش های تولید انرژی بادی، سیستم انتقال قدرت و معدن پاکستان را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شوکت ترین وزیر داریی و درآمد پاکستان طی دیدار با ویندی گلمور کمیساریای عالی کانادا، با بیان جمع آوری درآمد، افزایش صادرات و حواله ها و پایداری بخش انرژی از اولویت های اصلی دولت فدرال پاکستان، از طرح ریزی برنامه های مختصر، متوسط و طولانی مدت جهت نرخ رشد و پایدار خبر داد و  افزود: پاکستان روابط دیرینه و همه جانبه ای با کانادا دارد، تعداد قابل توجهی از پاکستانی ها مقیم کانادا هستند و این روابط بین مردمی است که روابط دو کشور را تقویت می بخشند.

وی اظهار داشت: کانادا یکی از شرکای اصلی توسعه است و ضروری است روابط تجاری و اقتصادی بین دوکشور تقویت یابند.

وزیر دارایی پاکستان ضمن آگاه سازی کمیساریای عالی کانادا از اقدامات و پیشرفت های صورت گرفته اخیر در امور اقتصادی، گفت: دولت بخش های کشاورزی و مسکن سازی را گسترش می دهد درحالیکه طرح پاکستان موفق پروژه مهم از این قبیل است.

کمیساریای عالی کانادا در این بین علاوه بر ابراز تمایل جامعه تجاری کانادا برای سرمایه گذاری در بخش های تولید انرژی بادی، سیستم انتقال قدرت و معدن پاکستان، گفت: درپی حمایت دولت در این بخش ها سرمایه گذاران کانادایی در پاکستان سرمایه گذاری خواهند کرد.  

ارسال نظر

 
1