خبر فوری

 
تمایل پاکستان و عربستان سعودی به گسترش همکاری ها در زمینه گردشگری
کد خبر :173521929

10:29 1399/04/05


برچسب ها : احمد بن عقیل الخطیب, پاکستان و عربستان سعودی, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج از کشور, زلفی بخاری, گردشگری,

زلفی بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان و احمد بن عقیل الخطیب وزیر گردشگری عربستان سعودی در جریان نشست ویدئو کنفرانس درباره گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه توسعه گردشگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| زلفی بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان و احمد بن عقیل الخطیب وزیر گردشگری عربستان سعودی در جریان نشست ویدئو کنفرانس درباره گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه توسعه گردشگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این نشست درباره تهیه راهکارهای جامع جهت آغاز بخش گردشگری به گفتگو پرداخته و بر اهمیت بخش گردشگری در اقتصاد کشور تاکید ورزیدند.

احمد بن عقیل الخطیب وزیر گردشگری عربستان سعودی در این نشست زلفی بخاری را از راه اندازی صندوق توسعه گردشگری در عربستان آگاه ساخت و به وی پیشنهاد توسعه گردشگردی پاکستان در عربستان سعودی را داد.

زلفی بخاری رئیس هیئت ملی گردشگری پاکستان نیز از وزیر سعودی جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری پاکستان دعوت به عمل آورد و از اقدامات وی در جهت توسعه بخش گردشگری در عربستان سعودی تمجید نمود.

وی در ادامه این گفتگو وزیر سعودی را از اقدامات دولت پاکستان در جهت توسعه بخش گردشگری و توریسم آگاه ساخت.

ارسال نظر

 
1