خبر فوری

 
تمایل عمیق بلاروس برای همکاری با پاکستان در بخش ساخت و ساز
کد خبر :139049075

15:22 1400/08/14


برچسب ها : پاکستان و بلاروس, ساخت و ساز, سفیر بلاروس, شبیر علی قریشی, مسکن, وزیر مسکن و کار,

آندر میتی لستا سفیر بلاروس در اسلام آباد با شبیر علی قریشی وزیر مسکن و کار پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آندر میتی لستا سفیر بلاروس در اسلام آباد با شبیر علی قریشی وزیر مسکن و کار پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص مولفه هایی چون روابط با بلاروس، امور مورد علاقه دوجانبه، بخش ساخت و ساز و گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه ساخت مسکن با هزینه کم، رایزنی انجام شد.

وزیر دولت پاکستان در این بین با بیان اینکه توسعه بخش ساخت و ساز اولویت پاکستان است و به همین منظور برنامه "مسکن پاکستان جدید" گام مهمی است، افزود: تحت این برنامه چشم انداز فراهم کردن مسکن برای پاکستانی ها با هزینه کم ارائه شده است.

وزیر مسکن و کار پاکستان ضمن ارائه توضیحاتی از جوانب مهم چشم انداز عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور ساخت 5 میلیون منزل برای قشر ضعیف و فقیر، اظهار داشت: بخش ساخت و ساز تحت رهبری عمران خان نخست وزیر به سرعت درحال پیشروی به سمت جلو است.

سفیر بلاروس با تمجید از اقدامات پاکستان در زمینه ساخت و ساز و ساخت مسکن، تمایل عمیق در بخش پروژه های ساخت و ساز را ابراز داشت و گفت: دو کشور پتانسیل زیادی برای همکاری دوجانبه در پروژه های مختلف ساختمانی به ویژه در بخش ساخت و ساز از جمله ساخت خانه های ارزان قیمت دارند.

ارسال نظر

 
1