خبر فوری

 
 
تمایل شرکت چینی به سرمایه گذاری در بخش انرژی خورشیدی در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :497700298

12:10 1399/06/28


برچسب ها : اسلم اقبال, انرژی خورشیدی, پاکستان و چین, دولت محلی ایالت پنجاب, سلول خورشیدی, شرکت چینی,

گرودن گائو مدیر کل شرکت رایزن انرژی چین(Risen Energy) در جریان دیدار با میان اسلم اقبال وزیر صنعت و تجارت دولت محلی ایالت پنجاب نسبت به سرمایه گذاری در بخش انرژی خورشیدی در ایالت پنجاب ابراز علاقه نشان داد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| گرودن گائو مدیر کل شرکت رایزن انرژی چین(Risen Energy) در جریان دیدار با میان اسلم اقبال وزیر صنعت و تجارت دولت محلی ایالت پنجاب نسبت به سرمایه گذاری در بخش انرژی خورشیدی در ایالت پنجاب ابراز علاقه نشان داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، گرودن گائو مدیر کل شرکت رایزن انرژی چین در اتاق کمیته هیئت سرمایه گذاری پنجاب با میان اسلم اقبال وزیر صنعت و تجارت دولتی محلی ایالت پنجاب دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در زمینه فرصت های سرمایه گذاری در بخش انرژی خورشیدی در ایالت پنجاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اسلم اقبال وزیر دولت محلی پنجاب در این دیدار اظهار داشت: ایالت پنجاب فرصت های گسترده و ویژه ای برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف من جمله صنعت انرژی خورشیدی را داراست و دولت پنجاب نیز تمامی تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذاران خارجی و داخلی می گذارد.

وی افزود: در حال حاضر چندین شرکت چینی در بخش های مختلف صنعتی در ایالت پنجاب سرمایه گذاری نموده اند و شرکت رایزن انرژی می تواند از فرصت های موجود بهره مند گردد، ما از سرمایه گذاری شرکت رایزن انرژی در پروژه های انرژی خورشیدی استقبال می کنیم و هرگونه تسهیلات لازم را فراهم خواهیم کرد.

وی همچنین به شرکت چینی رایزن انرژی پیشنهاد داد تولید صفحات خورشیدی در ایالت پنجاب را نیز مورد بررسی قرار دهد.

ارسال نظر

 
1